top of page

Számos mérhető előnye van a lakást bemutató 3D virtuális sétáknak - I.

  • clevi95
  • 2024. máj. 16.
  • 1 perc olvasás

Frissítve: 2024. aug. 5.



Azt tudta, hogy – a Zillow. com nemzetközi kutatása szerint - azon lakások, amelyekről készül 3D virtuális séta 10 százalékkal gyorsabban kelnek el, valamint 22 százalékukat 30 napon belül adják el, mint azokat amelyekről nem készül.


Nézzük a 3D virtuális séta főbb előnyeit egy ingatlan értékesítése és marketingje során:


1. Az ingatlan kiemelkedik a tömegből


Minden ingatlanhirdetés tartalmaz fotókat, esetleg videót is. Azonban a vevőknek nem feltétlenül csak erre van igényük. A kutatás rámutat, hogy a potenciális vevőknek igénye van arra, hogy virtuálisan megnézzék a lakást, még mielőtt meghoznák a döntést, hogy személyesen is megnézzék.


2. Online bemutatások 24/7


A vevőknek egyszerűen nincs idejük számos lakást személyesen megnézniük és jóval egyszerűbb számukra ezt megtenni a saját otthonukban, bármilyen okos eszközön. Ha ez a lehetőség adott nekik, már csak azon lakásokra mennek ki megnézni, amelyek a leginkább megfelelnek elvárásaiknak, hiszen a 3D virtuális séta egy élethűbb képet mutat a lakásról, mint a hirdetésekbe válogatott fotók.


A 3D virtuális séta megléte egy lakásról legalább annyira előnyös az eladónak is, hiszen nem kell neki sem annyi időt szánnia minden egyes lakásába érkező érdeklődőre, jóval kevesebb megtekintéssel kell el az ingatlana.


3. Csökken az ingatlan piacon töltött ideje


Azon értékesítők, akik 3D virtuális sétát készítenek az ingatlanról, csökkenteni tudják az ingatlan piacon töltött idejét mivel hatékonyabban tudják azt eljuttatni egy jóval szélesebb érdeklődői körnek nem csak a helyi, hanem a távolabbi és a külföldön élő potenciális vevőknek is.


További előnyöket egy következő posztomban részletezek. Addig is nézze meg az egyik legutóbbi eladott megbízásomról készített 3D virtuális sétát.





 
 
bottom of page