Alakítsa úgy az árazást, hogy maximalizálni tudja az eladási árat
- clevi95
- 2024. júl. 4.
- 1 perc olvasás
Frissítve: 2024. aug. 5.
Egy ingatlan eladása valójában két dolgon múlik – az áron és a marketingen. Meg kell határoznunk egy versenyképes irányárat, hogy marketing tervünk a legjobb eredményt hozza. Készítek egy összehasonlító piaci elemzést, amely segít megérteni a jelenlegi piaci trendeket az adott lokációban. Meghatározom az ingatlan ártartományát a közelmúltban értékesített ingatlanok árai alapján. Az árazási stratégiám nemcsak a négyzetméter árakat, hanem a kényelmi szolgáltatásokat, az elhelyezkedést és ingatlana állapotát is figyelembe veszi. Összevetjük a kalkulált ártartományt a jelenleg piacon lévő hasonló paraméterekkel rendelkező ingatlanok árával (konkurencia).
A legmegfelelőbb piacra lépési árat annak alapján, határozzuk meg, hogy Ön mikorra szeretné eladni ingatlanát és milyen értékesítési stratégia mellett döntünk.
Két fő előnye van a megfelelő árazásnak: gyorsabb eladás, és magasabb eladási ár.





